Běh

03.09.2013 21:09

Start běžecké části je u garáží a běží se po asfaltové cestě za fotbalovým hřištěm. Na konci zatočíte doleva do prudkého kopce a dostanete se do ulice (Tyršovy). Ulice mírně klesá a u plechového kluziště odbočíte doleva do sokolské zahrady. Po asi 50 metrech doprava z kopce a hned na to doleva do kopce. Po dalších 20 metrech byste měli křižovat silnici a naběhnete na polní cestu, která vás nejprve po rovině a pak mírným stoupáním dovede do Březska – místní části Švonda. Na asfaltce už poběžíte rovně, na vidlici cest o kus dál doleva až přiběhnete na okresní silnici od Konice. Odbočíte doleva do kopce k autobusové zastávce a po rozhlédnutí přeběhnete silnici k parkovišti postavené z fondů EU. Poznáte ho docela snadno, nestojí tam ani jedno auto :) Parkoviště překřižujete a vběhnete do lesa. Asi po 50 metrech budete na horizontu a po levé straně budete mít fotbalové hřiště. Nyní už cesta klesá až na rozcestí u pole. Poběžíte stále rovně přes sedlo až k rozcestí u studny. Zde se cesta vrací až na lesní parkoviště nad serpentinami. Kousek poběžíte po silnici a před druhou serpentinou odbočíte na místní komunikaci, která kolem mohyly klesá prudce dolů až k sokolské zahradě. Zde zabočíte doprava a po průběhu sokolskou zahradou se opět dostanete ke kluzišti a už poběžíte v protisměru až na místo předávky u restaurace Na Bytovkách. Celá trasa bude označena modrobílými fáborky.